neljapäev, 19. detsember 2013

Saatusekaaslased

Üldiselt on Matsuyama puhul tegu linnaga, kus just väga palju väljamaalasi pole. Pole ka palju inimesi, kes pärineksid nö peasaarelt. Siin on ikka juurtega rahvas. Seetõttu paistan ma silma. Poes väikesed lapsed ikka vaatavad. Unustavad suu lahti. Vanemad inimesed vaatavad ka, aga kui tajuvad, et ma nägin neid, siis pööravad ruttu pea ära. Usun, et Tristan saab olema veel suurem vaatamisväärsus. Nii mitmelgi korral linnas liikudes, näiteks valgusfoori taga seisma jäädes või poes kohates inimest, kel on europiidsed näojooned, siis tekib tunne, et peaks tere ütlema. Nii ongi paaril korral juhtunud, et teeme mõlemad väikese peanoogutuse justkui saatusekaaslasele.
Viimane suurem ost - pott. Kõlbab nii hommikupudruks kui ka supikeetmiseks. Mingid kaerahelbe moodi asjad pidavat poes müügil olema, aga nende hind olevat olnud üüratu. Nii räägitakse Nagoya poodide kohta. Ma pole ühtegi helvest poes veel näinud. Aga mul on mõned varud Eestist. Eks kui otsa saavad, siis ma röögatan abipalvet.
Sees on ootusärevus - alates laupäevast pole ma enam üksi. Rõõm!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõte või koolis olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalal.