esmaspäev, 23. detsember 2013

Ainult parimat!


Ma olen alati arvanud, et jõulud on kodumaine (st kodumaal olemise) püha, olen isegi natuke kurb olnud inimeste pärast, kes peavad jõulud mujal maalimas veetma. Nüüd olen ise selles olukorras ja Eestimaa on tuhandete kilomeetrite kaugusel. Verivorst ja hapukapsas ja piparkoogid küll jäävad ära, kuid siingi on kingid, on piisav pühalikkus ja loomulikult head inimesed. Hea on teadmine, et suur hulk lähedasi ja parimaid kaasaelajaid on kodumaal, keda küll füüsiliselt ei näe ja näpuga katsuda ei saa, kuid kellele mõeldes on tunne hea. Rõõmu!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõte või koolis olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalal.