neljapäev, 28. november 2013

Olin turist

Minu esimene nädalavahetus Matsuyamas oli täis päikest. Ja selle üle saan ma vaid rõõmustada. Päikesepaiste tegi kohanemise lihtsamaks. Ei oleks tahtnud küll üksi lonkida võõras linnas vihmas ja tuules nagu seda on praegu - tuul lausa ulub õues ja rattaga peab sõitma vihmvari käes. Kusjuures kohalikud tõepoolest praktiseerivad vihmavari käes rattaga sõitmist. Mõni päev tagasi aga siras päike, soojakraade oli nii umbes 17 C. Mõnus. Nii ma siis turisti mängisingi ja tegin kesklinnale tiiru peale. Lonely Planet'i põhjal on siinsed ainukesed vaatamisväärsused Matsuysama kindlus ja Dogo onsen. Mõlemad vanad ja uhked ehitised ning hästi säilinud oma iidses uhkuses. Kuna ma teab mis ajaloohuviline ei ole, siis siinkohal daatumeid pikalt üles loetlema ei hakka - kindlus pärineb 17. sajandi algusest ja onsen 19. sajandist. Kindlusele tegin tiiru peale ja vaatasin ka sisse. Onseni sel korral veel ei külastanud, kuid ma plaanin selle kaheaastase perioodi jooksul seal kindlasti korduvalt kuumaveevanne võtta. Ja nii ma lihtsalt kõndisin ja kõndisin, sõin esimesed sušid, jõin külma rohelist teed ja tegin esimesed sajad pildid.

Matsuyama on kuulus oma apelsinide ja kiivide poolest. 

1 kommentaar:

kiiksuga ütles ...

ootan huviga kodu-eri pilte :)