kolmapäev, 24. september 2014

Kallistus

Ma olen tegelikult päris mitmed fotod võlgu. Istuvad mu arvutis ja ootavad sorteerimist. Võib juhtuda, et jäävadki ootama, kuid ehk siiski mitte. Olgu siis kiirest lisatud tänased fotod pildipanka. Käisin peamiselt pensionäridest jaapanlastega siidipööriseid (Shiozuka Kogeni kõrgustikul) ja riisivälju (Tosachos) vaatamas ning pildistamas ikka ka. Muud ma ei lisa kui vaid ühe positiivse juhtumi. Ma olen Shikokutoursi ettevõtmistest varem ka korduvalt osa saanud. Korraldajaneiu, kes inglise keelt ei räägi on mulle alati kuidagi suutnud reisi detailid selgeks teha. Nüüd bussi pealt maha tulles ütlesin siis talle, et see oli arvatavasti minu viimane retk nendega. Ütlesin, et lähen juba nädala lõpus ära. Ta tänas mind ette ja taha ning soovis mulle kõike head ja saatis tervitusi Tristanile ja siis kallistas mind. Mul ei ole midagi kallistamise vastu, ma olen väga kallistaja-inimene, kuid et seda teeb jaapanlane nii vabalt ja emotsionaalselt oli mulle üllatuseks. Positiivseks.




2 kommentaari:

kiiksuga ütles ...

Kalli-kalli :)

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.